20.05.2020
Повторіть правила та перегляньте відеопояснеея про прийменник, сполучник, частку, вигук та виконайте контрольну роботу
12.05.2020
Перегляньте відеопояснення, скористайтесь інформацією в підручнику с.233-236 і напишіть твір. Фото твору відправте мені на електронну адресу.
05.05.2020
Шановні учні! Наступне завдання, яке чекає на вас - це діалог. Як же виконати таке завдення в умовах карантину? Та дуже легко. Для цього після мого пояснення буде розміщено паркувальний майданчик. Будь-яким способам вам необхідно запросити до діалогу одного чи двох однокласників, які приймуть участь у діалозі разом з вами. На паркувальному майданчику потрібно буде навести мишкою на плюсик, який відразу перетвориться на олівець, а на майданчику зявиться поле саме для вашого діалогу, де перший учасник напише свою репліку. Наступний учасник вже на готовому полі дає відповідь під реплікою попереднього, навівши на слова "додати коментар". Якщо система не визначає сама Ваше справжнє прізвище, будь ласка, перед реплікаю пишіть своє ім`я. Від кожного учасника 10 реплік. Тема для діалогу "Ким я хочу стати в майбутньому". До роботи, шановні учні!
30.04.2020
1. Перегляньте відеопояснення двічі, слідкуючи за правилами в підручнику на с.190 - 193
2. Виконайте вправу 543 у поданій нижче формі
3. Користуючись правилом та відеопоясненням, виконайте вправу 549 у поданій нижче формі
28.04.2020
Шановні діти, настав час писати контрольний диктант. Прошу бути уважними під час виконання завдання. Роботу потрібно виконати в робочому зошиті на новій сторінці, записавши число, контрольна робота, диктант і назву. Роботу потрібно написати каліграфічно, потім зробити якісне фото і відправити на електронну адресу marijasudor79@gmail.com. Звертаю вашу увагу на те, що потрібно писати каліграфічно і якісне фото. Це потрібно для того, щоб я мала можливість перевірити вашу роботу. Бажаю успіхів!
23.04.2020
1. Перегляньте відеопояснення двічі, опрацюйте правила за підручником с. 186-187.
2. Виконайте вправу 533 у поданій нижче формі
22.04.2020
1. Перегляньте відеопояснення, опрацюйте правила за підручником с. 183, 185.
2. Виконайте вправу 522 в робочому зошиті
3 Виконайте вправу 524 у поданій нижче формі
21.04.2020
1. Перегляньте відеопояснення, слідкуючи за правилами в підручнику c. 179-182
2. Виконайте завдання в поданій нижче формі.
09.04.2020
1. Перегляньте відеопояснення попереднього уроку, слідкуючи за правилами в підручнику нв с. 176 та с. 175
2. Переглянь відеопояснення та зверни увагу на те, що тобі уже відомо, а що нове.
3. Усно розбери вправу 502. У нижче поданій формі запиши лише номера речень, в яких виділені слова є сполучниками.
4. Розберіть вправу 503 усно, у форму вдрукуйте лише номер речення та подані в них слова з рисками, записавши їх правильно
07.04.2020
1. Перегляньте відеопояснення
2. Опрацюйте правило за підручником с. 173
3. Користуючись правилом та відеопоясненням, виконайте вправу 490 у поданій нижче формі
02.04.2020
1. Переглянь відео попереднього уроку і виконай наступні завдання
2. За підручником с. 171 вивчи розряди спалучників підрядності
3. Перевір себе за допомогою гри
4. Виконай вправу 486 в зошит
31.03.2020
1. Перегляньте відеопояснення і дайте відповіді на питання під час відео. Для того, щоб переглянути відео, потрібно клацнути мишкою на слова "Get started"
2. Опрацюйте правило на с. 166, 170
3. Перевір себе за допомогою гри
4. Вправу 482 виконай онлайн
5. Вправу 487 виконайте в зошит
26.03.2020
1. Опрацюйте правила на сторінках 160, 161, 162
2. Виконайте вправи 464, 459 в зошит
3. Вправу 457 у поданій нижче формі
25.03.2020
1. Пригадайте про правопис прийменників з відеопояснення минулого уроку. При потребі порегляньте відео ще раз.2. Перегляньте відеопояснення опрацюй правило в підручнику с. 158
3. Перевір себе за допомогою гри.
4. Виконайте вправу 453 в зошит
24.03.2020
1. Перегляньте відеопеяснення, опрацюйте правило за підручником с. 154, 155, 157
Перегляньте до "Сполучника"
2. Виконай вправу 440
3. Виконайте завдання у поданій нижче формі
Немає коментарів:
Дописати коментар